خانه / محلول اتیلن / قیمت خرید محلول اتیلن در محصولات کشاورزی

قیمت خرید محلول اتیلن در محصولات کشاورزی

محلول اتیلن یک محلول بی بو، بی رنگ است که فراریت کمی نیز دارد، از این محلول ارگانیک در رنگ آوری محصولات کشاورزی استفاده می شود، قیمت خرید محلول اتیلن با توجه به اینکه جز مواد پتروشیمی است به مواردی که بر روی قیمت تولیدات پتروشیمی تاثیر می گذارند رابطه دارد.

خرید انواع محلول اتیلن  در آب

اتیلن یا همان محلولی است که با مواد قطبی همانند آب به صورت محلول در می آید، با بالا رفتن ظرفیت تولید اتان در مجتمع های پارس جنوبی ودیگر مراکز تولید، خوشبختانه بر سرعت رشد تولید اتیلن افزوده شده است تا این مراکز انواع محلول اتیلن آزمایشگاهی در آب را تولید کنند.

اتیلن یک محلول بسیار سمی است که در هنگام استفاده از آن باید بسیار مراقب بود و در هنگام نگهداری از آن اگر در شرایط مناسبی قرار نگیرد می تواند موجب مسمومیت حیوانات و انسان شود. محلول اتیلن مزه ایی شیرین دارد که این موضوع باعث می شود حیوانات و کودکان را هنگام مصرف به اشتباه بیاندازد و آنها را مسموم کند.

قیمت محلول اتیلن صادراتی ارزان

قیمت محلول اتیلن با توجه به نرخ ارز، قیمت نفت خام، شرایط بورس و … تعیین می شود. با پیشرفت پارس جنوبی مقدار گاز اتان و در نتیجه تولید اتیلن به حدود چهار میلیون و هشتصد تن رسیده است که برآورد می شود در سال آینده به بالای پنج میلیون تن نیز برسد.

با تکمیل سایر مراکز تولید در پارس جنوبی و جنوب کشور موانع صادرات برداشته خواهد شد و علی رغم تحریم کشورمان می تواند محلول اتیلن صادراتی ارزان قیمت بیشتری  تولید کند.

شرکت تولید و فروش محلول اتیلن ایرانی

شرکت تولید و فروش محلول اتیلن ایرانیشرکت های تولید محلول اتیلن در ایران این محلول را برای کاربرد های زیادی تولید می کنند. یکی دیگر از کاربردهای اتیلن این است که به عنوان خنک کننده، در صنعت خودرو و صنایع دیگر همچون سیستم های تهویه مطبوع آب سرد کاربرد دارد.

تولید اتیلن ساخت برش های سه کربنه و سنگین یا همان C3 را در پی دارد.

چند مورد از ویژگی های اتیلن یا محلول های خنک کننده عبارتند از:

  • پایین آوردن نقطه انجماد آب
  • بالا بودن نقطه جوش
  • قدرت انتقال مناسب گرما و حرارت
  • مشتعل نباشد
  • پایدار باشد
  • بوی نامطبوع و نامطلوبی نداشته باشد
  • قدرت خورندگی و سایش کم
  • و…

منو اتیلن محلولی بشدت خورنده است که شرکت های تولیدی مقداری محلول ضد خورندگی به آن اضافه می کنند تا هنگام خنک کردن دستگاه به سیلندر و هر فلزی که در مسیر آن قرار دارد آسیب وارد نکند.

یکی دیگر از ویژگی های اتیلن کاربرد آن در تولید انواع بطری برای نوشیدنی های غیر الکلی است، همچنین از این محلول برای حذف بخار آب از گاز طبیعی استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فهیمه قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120646816
آدرس کانال: aradnano@
پست الکترونیکی: aradnano64@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید