خانه / محلول اتیلن / سایت خرید عمده انواع محلول اتیلن

سایت خرید عمده انواع محلول اتیلن

اتیلن مایعی است با غلظت و ویسکوزیته بالا که بو و رنگ ندارد و شیرین می باشد؛ این ماده بسیار پرکاربرد می باشد و در تولید ضد یخ، به عنوان ماده خنک کننده در موتور های احتراقی، در ساخت بطری های آب معدنی و انواع نوشابه، در جدا سازی گاز و آب در صنایع نفت و گاز و … کاربرد دارد. این ماده به خاطر اهمیت زیاد و کاربرد فراوان خود از جمله مواد اولیه مهم در هر آزمایشگاهی است. از این رو در این مقاله بیشتر به بررسی کاتی پیرامون خرید عمده محلول اتیلن  می پردازیم.

معرفی انواع مختلف محلول اتیلن گیلکول

اتیلن  ها انواع مختلفی دارند از جمله:

  • مونو اتیلن (MEG) : این ترکیب در حالت خالص رنگ و بو ندارد، شیرین و سمی است و در ساخت ضد یخ، الیاف پلی استر، ساخت رزین، بطری های آب معدنی و نوشابه ها، ساخت و پرداخت چرم، تهیه سلفون، جوهر چاپ و … کاربرد دارد.
  • دی اتیلن (DEG) : ترکیب آلی شفاف، به عنوان نمگیر و بی بو که به سادگی در آب حل می شود که در ساخت رزین های پلی استر، نرم کننده ها و پلی اورتان ها کاربرد دارد.
  • تری اتیلن(TEG) : ترکیبی است بی بو، بی رنگ و بسیار سمی  که در صنعایع نفت و گاز، صنایع نساجی، در نقش رطوبت گیر ها، در صنایع ساخت و پرداخت کاشی و تولید سیمان کاربرد دارد.

فروش ویژه محلول اتیلن صادراتی

خرید محلول اتیلن  که یکی از پر مصرف ترین مواد در کشاورزی است؛ این روز ها روش های بسیار زیادی دارد، فروشگاه های مواد شیمایی . شرکت های فراوانی در سرتاسر ایران به تولید این محصول می پردازند و متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر فروش این شرکت ها یا برقراری تماس تلفنی با این مراکز نسبت به خرید اتیلن عمده مد نظر خود اقدام نمایند و شرکت، محصول را با پیک درب منزل فرد به او تحویل می دهد.

سایت تخصصی خرید محلول اتیلن در انواع مختلف

برای خرید این محلول در انواع مختلف آن با حجم های مختلف، خریداران این محصول می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت های تولید کننده اقدام به خرید آنلاین محلول اتیلن عمده در انواع MEG و DEG و TEG نمایند و شرکت ها محصولات را به محل مورد نظر فرد می فرستند.

راه دیگری نیز پیش روی خریداران قرار دارد که نسبت به راه های قبلی مزیت هایی دارد. خریداران می توانند با مراجعه به وبسایت های فروش مخصوص به مواد شیمایی، اقدام به سفارش و خرید آنلاین محصول نمایند و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

مزیت این روش نسبت به روش های قبل آن است که فرد می تواند در میان انبوه برند ها، قیمت ها و … انتخاب کند و محصول مورد نظر خود را خریداری نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فهیمه قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120646816
آدرس کانال: aradnano@
پست الکترونیکی: aradnano64@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید