خانه / کیسه نانو آنتی باکتریال / کیسه نانو آنتی باکتریال اسپک مخصوص کرفس

کیسه نانو آنتی باکتریال اسپک مخصوص کرفس

کیسه آنتی باکتریال اسپک
کیسه نانو آنتی باکتریال اسپک

پس از اینکه کیسه نانو آنتی باکتریال اسپک مناسب برای نگهداری کاهو توانست عملکرد خود را در افزایش صادرات این محصول نشان دهد در صدد آن برآمدیم تا کیسه نانو آنتی باکتریال اسپک مناسب برای نگهداری و صادرات کرفس را نیز تولید نماییم.
کرفس از سبزیجاتی است که نه تنها در مصرف خوراکی و از نظر غذایی در بازار خرید و فروش می شود بلکه یکی از سبزیجات مورد توجه بیولوژیست ها نیز می باشد و صادرات آن از ایران امروزه رونق زیادی پیدا کرده است و انبوهی از این محصول به روسیه صادر می گردد.
دلیل این امر این است که کرفس بستر بسیار مناسبی برای رشد باکتری و ها و میکروب های متعدد است و در زیست شناسی یا بیولوژِی این موجودات و کشف گونه های جدید از آن ها بسیار اهمیت دارد. بنابراین تولید کرفس و عرضه آن هم در بازار میوه و تره بار مهم است و هم در بازار بسته بندی و صادرات، و همیشه بهترین و مرغوب ترین نوع کرفس صادر میگردد که نگهداری و فروش آن مستلزم بسته بندی شکیل و مرغوب می باشد. ایران نیز که در تولید این سبزی نقش بسزایی در منطقه دارد، می تواند تولیدات خود را برای صادرات و فروش بیشتر نیز عرضه نماید.
با کیسه نانو آنتی باکتریال اسپک این هدف به آسانی قابل دست یابی است چرا که این محصول علاوه بر این که می تواند ماندگاری را تا حدودی بالاتر ببرد از لحاظ زیبایی با چاپ های شکیل تولید و عرضه می گردد.
خوشبختانه پس از اینکه کیسه نانو آنتی باکتریال اسپک تولید و وارد بازار شد و توانست بر روی صادرات کرفس و محصولاتی از این دست اثر مثبتی بگذارد، مورد تقاضای بیشتر قرار گرفت و به همین دلیل مرکز تولید کننده آن برای دسترسی بهتر به آن، سفارش آنلاین و تلفنی را جایگزین روش های قبلی خرید و فروش کرد. بازرگانی آراد نانو تولید و عرضه کننده کیسه نانو آنتی باکتریال اسپک در ایران می باشد و این محصول را با قیمت مناسب و در اسرع وقت برای کلیه محصولات کشاورزی در اختیار صادرکنندگان قرار می دهد.

کیسه نانو آنتی باکتریال اسپک
کیسه نانو آنتی باکتریال اسپک
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فهیمه قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120646816
آدرس کانال: aradnano@
پست الکترونیکی: aradnano64@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولید کننده کیسه نانو کرفس اسپک

کرفس یکی از سبزیجاتی می باشد که خواص درمانی زیادی دارد و در تمام دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید