خانه / کیسه آنتی باکتریال / کیسه آنتی باکتریال کاهو آیسبرگ

کیسه آنتی باکتریال کاهو آیسبرگ

کیسه آنتی باکتریال کاهو آیسبرگ را می توان در بازارهای ایرانی هم از طریق فروشگاه های اینترنتی و هم از طریق مراکز فروش خریداری کرد. این محصولات با کارایی عالی که دارند بازار فروش خوبی برای خود رقم زده اند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ضایعات میوه و سبزیجات و به طور کلی محصولات کشاورزی بسیار کم شده است. زیرا ابزارها و لوازم مختلفی به منظور نگهداری محصولات در بازار عرضه می گردد. نمونه ای از این موارد کیسه های آنتی باکتریال است.

انواع کیسه آنتی باکتریال

کیسه آنتی باکتریال کیسه ای است که با علم پیشرفته نانو در دنیای امروز تولید می شود تا در زمینه های مختلفی مورد کاربری قرار بگیرد. این کیسه ها در نمونه های مختلفی هستند که از نظر اندازه با همدیگر تفاوت دارند و همین امر مشخص می کند کیسه ها در چه زمینه ای کار فرموده شوند. در این قسمت از متن چند نمونه از این کیسه ها را نام می بریم:

کیسه آنتی باکتریال

آشنایی با کیسه آنتی باکتریال کاهو

از جمله محصولاتی که از کشور ما به کشورهای عربی و روسیه صادر می گردد صیفی جات به خصوص کاهو می باشد. نگهداری از کاهو به منظور حمل و نقل به این کشورها به ابزارهای خاصی احتیاج است تا محصول کپک نزند. نمونه ای از این موارد که مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد کیسه آنتی باکتریال کاهو است که به نوبه خود در نمونه های متفاوت وارد بازار ها می شود. چند نمونه از این موارد عبارتند از:

  • کیسه های آنتی باکتریال کاهو آیسبرگ
  • کیسه های آنتی باکتریال کاهو رومانو

کیسه آنتی باکتریال

نمایندگی کیسه های آنتی باکتریال کاهو

تولید کاهو در استان های مختلفی از کشورمان امکان پذیر می باشد و اغلب محصولات باکیفیت و مرغوب خود را در کارخانه های تولیدی به منظور صادرات سورتینگ می کنند. بسته بندی ها به وسیله کیسه آنتی باکتریال کاهو آیسبرگ انجام می شود. این کیسه ها از رشد قارچ و میکروب ها جلوگیری می کنند و کاهو را به مدت طولانی سالم نگه می دارند. برخی از استان های کشور که دارای نمایندگی این محصولات هستند به قرار زیر است:

  • استان خراسان رضوی
  • استان لرستان
  • استان فارس
  • استان مرکزی
  • استان البرز
  • استان تهران

کیسه آنتی باکتریال

صادرات کیسه های آنتی باکتریال

علاوه بر این که کاهو و صیفی جات در کیسه های آنتی باکتریال صادر می شوند خود این کیسه ها نیز در بازارهای خارجی دارای مشتریان بسیار هستند. این کیسه ها بعد از این که در کارخانه های تولیدی ساخته می شوند بسته بندی شده و در فروشگاه های اینترنتی به منظور فروش عرضه می گردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فهیمه قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120646816
آدرس کانال: aradnano@
پست الکترونیکی: aradnano64@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشندگان بهترین کیسه آنتی باکتریال

فروشندگان بهترین کیسه آنتی باکتریال زباله

فروشندگان بهترین کیسه آنتی باکتریال در این سایت در خدمت شما هستند. کیسه های آنتی …