خانه / سولفورپد نگهدارنده / قیمت سولفورپد نگهدارنده انگور اوسکو شیلی

قیمت سولفورپد نگهدارنده انگور اوسکو شیلی

قیمت سولفورپد نگهدارنده انگور در بازار های ایران به چه صورتی می باشد؟ برای نگهداری انگور چه شیوه ای معمولا توصیه می شود؟
انگور بعد از این که از باغات و تاکستان ها چیده می شود برای این که مدت نگهداری شوند تا به دست مشتریان برسند احتیاج به نگهدارنده ای دارند که ماندگاری آن ها را تا حد زیادی بالاتر ببرد، سولفورپد نگهدارنده انگور با برندهای متفاوت از تولیدی کشورهای مختلف در بازار ایران موجود می باشد که در حال حاضر بهترین برند و نمونه آن سولفورپد نگهدارنده انگور اوسکو شیلی می باشد که در وزن های ۵، ۷ و ۱۰ گرمی عرضه می گردد.
سولفورپد نگهدارنده انگور با قرار گرفتن روی سبدهای انگور در داخل سردخانه نگهداری و یا داخل کانتینرهای یخچال دار صادر میگردد.

قیمت سولفورپد نگهدارنده انگور اوسکو شیلی نسبت به برندهای دیگر به صرفه تر می باشد . کیفیت آن نیز از محصولات دیگر بالاتر است. بازرگانی آراد نانو عرضه کننده این محصول در ایران با قیمت مناسب می باشد.

سولفورپد نگهدارنده انگور
سولفورپد نگهدارنده انگور
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فهیمه قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120646816
آدرس کانال: aradnano@
پست الکترونیکی: aradnano64@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه کنندگان سولفورپد نگهدارنده انگور

عرضه کنندگان سولفورپد نگهدارنده انگور یکی از بهترین محصول در عصر زمان می باشد که برای هر تولید کنندگان و مراکزهایی که به پخش انگور می پردازند؛ یک ماده مهم و ضرو

دیدگاهتان را بنویسید