خانه / دسته‌بندی نشده / فروش نایلون نگهدارنده میوه تازه

فروش نایلون نگهدارنده میوه تازه

نایلون نگهدارنده میوه امروزه با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. علت استقبال هم می توان در تغییر تفکر و نیاز بازار دانست. از نایلون نگهدارنده میوه می توان در جهت صادرات محصولات میوه استفاده کرد.

با استفاده از این نایلون مشکل بسیاری از صادر کننده های میوه حل می شود. چرا که می توانند میوه را به صحت و سلامت بیشتری به دست مصرف کننده برسانند.

عمده صادرکنندگان دغدغه و نگرانی این را دارند که میوه را بتوانند سالم به مقصد برسانند. با استفاده از کیسه های نانو می توان ماندگاری میوه را به حد بسیار زیادی افزایش داد.

فروش نایلون نگهدارنده میوه تازه-min

نایلون نگهدارنده میوه چیست؟

نایلون نگهدارنده میوه چیست؟-min

نایلون نگهدارنده میوه همانطور که از اسمش پیداست، پلاستیکی است از جنس نایلون که قابلیت نگهداری میوه را در مدت زمان بیشتری دارد.

ساختار ملکولی این نایلون به طریقی ساخته شده است که می تواند میوه را از دو عامل دور کند.

  • آلودگی های بیرونی و درونی میوه
  • کنترل تنفس میوه و تولید اتیلن

این نایلون ها با کنترل این دو پارامتر می توانند به خوبی در نگهداری میوه تاثیر گذار باشند.

میوه در زمان قرار گرفتند در این نایلون می تواند مدت زمان بیشتری مورد سالم بماند. لازم به ذکر است که ساختار ملکولی این نایلون ها از جنس و مواد خاصی و فراتر از یک ساختار پلیمری ساده است. این طور نیست که هر کیسه یا نایلونی این قابلیت را داشته باشد.

کاربرد نایلون نگهدارنده میوه

کاربرد نایلون نگهدارنده میوه-min

تا به حال به این فکر افتاده اید که کاری کنید که میوه را به مدت بیشتری نگهداری کنید. این نگهداری حال می خواهد برای مصرف خانگی باشد حال یا برای مصرف برای کار تجاری باشد. مهم این است که بتوان کاری کرد که میوه در مدت زمان بیشتر از حد معمول نگهداری شود.

هر میوه در طول زندگی و حیات خود یک بازه زمانی زنده است. از زمانی که به صورت کال است تا زمانی که به طروق مختلف خراب می شود. قابلیت خوردن خود را از دست می دهد. با توجه به افزایش هزینه های تولید و گران تر شدن میوه هر چقدر که بتوان مدت نگهداری میوه را افزایش داد می توان به سود بیشتری دست پیدا کرد.

نایلون نگهدارنده میوه قابلیت این را دارد که میوه را در مدت زمان بیشتری از حد معمول نگهداری کرد.

بهترین کیسه نگهدارنده میوه

بهترین کیسه نگهدارنده میوه-min

همانطور که اشاره مختصری شد، هر نایلون قابلیت این را ندارد که بتواند میوه را به درستی نگهداری کنند. با توجه به استقبال مردم و صادر کننده ها به این محصول خیلی ها هستند که این ادعا را دارند که محصولی دارند که قابلیت نگهداری میوه را دارد.

اما باید این حرف را در عمل ثابت کنند. به قول معروف حرف زننده زیاد است و عمل کننده کم.

ما شاهد آن هستیم که در بازار فاصله حرف تا عمل مردم بسیار زیاد است. لذا باید در زمان خرید سعی شود از شرکت ها و سازمان هایی خرید کرد که امتحان خود را در این بازار پس داده باشند.

چرا که صادرکننده در زمان خرید شاید خیلی متوجه کیفیت محصول نشود و زمانی که بار را در کانتینر بست و اقدام به صادرات کرد آن وقت است که باید این نایلون جواب نیاز مشتری را بدهد.

نایلون نگهدارنده لایف پک

نایلون نگهدارنده لایف پک-min

یکی از مرغوب ترین نایلون های موجود در بازار به جرات می توان گفت برند لایف پک است. این نایلون ها قابلیت این را دارند به خوبی هر چه تمام تر محصول و میوه شما را از گزند خرابی ها حفظ کنند.

مواد و ساختار تشکیل شده این کیسه ها از جنس نانو است. همانظور که اطلاع دارید امروزه در جهان نانو در خیلی از محصولات استفاده می شود. یکی از بهترین جاهایی هم که این نانو ذرات استفاده شده است در این کیسه ها است.

نایلون نگهدارنده لایف پک قابلیت این را دارد که اکثر میوه ها را به خوبی در خود جا دهد و باعث ماندگاری هر چه بیشتر میوه گردد.

توجه داشته باشد این محصول نیز از دست متخلفین در امان نبوده است. و خیلی ها با توجه به استقبال زیاد مردم اقدام به تولید بدل و نمونه بی کیفیت آن کرده اند.

مرکز اصلی نایلون نگهدارنده میوه

مرکز اصلی نایلون نگهدارنده میوه-min

امروزه بیش از هر زمان دیگری اعتماد و اعتماد کردن موج می زند. چرا که متاسفانه ما شاهد آن هستیم که افراد سود جو زیاد شده اند. افرادی که هیچ بویی از ارزش های انسانی نبرده اند و فقط درامد شخصی برای آنها مهم است.

شاید تهیه محصول بی کیفیت برای یک سری از اقلام خیلی ضرری نداشته باشد. اما زمانی که در مورد میوه صحبت میکنیم. باید بدانیم که حجم زیادی سختی پشت آن نهفته است. سختی که شامل صرف هزینه، زمان، جسمی و … می باشد.

با بیان این نکته خریداران همواره باید تلاش کنند از افراد معتبری اقدام به خرید محصول خود کنند. علی الخصوص زمانی که پای میوه وسط باشد.

ما در تلاش هستیم تا بتوانیم محصول خوب و با کیفیتی عرضه کنیم. عمده این محصول وارداتی است. لذا ما با واردات و عرضه این محصول توانسته ایم نقشم مهمی در نگهداری میوه داشته باشیم.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
فهیمه قاسمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120646816
آدرس کانال: aradnano@
پست الکترونیکی: aradnano64@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ترمو گراف ثبت دما

ترموگراف ثبت دما | فروشندگان مستقیم

ترموگراف ثبت دما به عنوان یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های تنظیم دما از …

دیدگاهتان را بنویسید